VEELGESTELDE VRAGEN (FAQ'S)
-
Hoe ziet de toekomt van Jaguar eruit?
In 2021 kondigden wij onze Reimagine-strategie aan, waarmee wij bevestigen dat Jaguar volledig elektrisch zal worden als onderdeel van ons streven om in 2039 CO2-neutraal te zijn.
-
Wat gebeurt er met het huidige Jaguar programma?
Elk Jaguar model wordt continu verbeterd en vernieuwd, maar we blijven ons ook volledig inzetten voor het huidige modellenprogramma en onze klanten. Deze veranderingen zijn het duidelijkst zichtbaar in onze auto's van modeljaar 2024, waarbij u voor alle nieuwe SUV's voor een geëlektrificeerde (PHEV) of volledig elektrische aandrijflijn (EV) kunt kiezen.
-
Wat betekent dit voor huidige Jaguar klanten?
Jaguar blijft wereldwijd Jaguar modellen verkopen en leveren. Het servicenetwerk van Jaguar blijft volledig operationeel, met ongeëvenaarde niveaus van klantenservice en aandacht voor onze huidige klanten. Retailers blijven Jaguar producten onderhouden, garantieclaims afhandelen en software-updates bieden voor optimale klantenondersteuning. Ook gepland onderhoud en pechhulp, plus Jaguar InControl® Remote & Protect™ worden nog steeds ondersteund. Wij streven ernaar om 24/7, 365 dagen per jaar optimale zorg te blijven bieden voor u en uw Jaguar.
-
Kan ik mijn Jaguar nog steeds laten onderhouden door een Jaguar retailer?
U merkt wellicht enkele veranderingen terwijl wij ons retailnetwerk verfijnen en optimaliseren om u de beste dienstverlening te kunnen blijven bieden, maar ons servicenetwerk blijft operationeel. Zoek hier uw retailer.
-
Mijn originele Jaguar retailer is niet langer actief. Waar kan ik terecht voor onderhoud?
Ga naar Retailer zoeken om het dichtstbijzijnde Service Center te vinden voor service en onderhoud van uw Jaguar.
-
Kan ik naar een Range Rover / Defender / Discovery retailer gaan voor onderhoud?
U kunt erop rekenen dat onze andere retailers Jaguar producten blijven onderhouden, garantieclaims blijven afhandelen en software-updates blijven bieden voor optimale klantenondersteuning. Vind hier uw retailer.
-
Blijven onderdelen beschikbaar voor mijn Jaguar?
Wij zullen aan al uw service- en onderhoudsbehoeften blijven voldoen. Vraag uw retailer om meer informatie.
-
Ontvangt mijn Jaguar nog steeds software-updates?
Ja. Updates worden naar uw auto verzonden zodra ze beschikbaar zijn - inclusief de nieuwste antidiefstalmaatregelen.
-
Blijft mijn garantie geldig?
Ja, uw garantie blijft van kracht. Vraag uw retailer om meer informatie.
-
Kan ik nog steeds accessoires voor mijn Jaguar aanschaffen?
Wij blijven een ruim assortiment accessoires voor uw Jaguar leveren, zoals beschermhoezen voor de bagageruimte en dakkoffers. Neem hier contact op met uw retailer voor meer informatie.